Vintage art memberikan perkhidmatan kepada para penggemar fesyen vintage yang mahu tampil berbeza dengan pakaian atau aksesori sealiran. Perniagaan ini ditubuhkan pada 24/1/2009. Kami memilih untuk mencuburi dalam bidang ini kerana kami adalah kolekter barangan vintage dan dipasaran harga vintage adalah tinggi yang mempunyai nilai autentik sesuatu barang dan sejarah yang dimilikinya. Selain itu, kami menjual pakaian baru yg berjenama yang susah didapati di Malaysia.Barangan kami adalah tulen dan berada dalam kondisi yang baik.sebarang pertanyaan boleh menghubungi afiq 0127331372

Total Pageviews

Followers

Tuesday, August 2, 2011

cloverfield



Cloverfield is a 2008 American disaster-monster film directed by Matt Reeves, produced by J. J. Abrams and written by Drew Goddard.
The film follows six young New Yorkers attending a going-away party on the night that a gigantic monster attacks the city. First publicized in a teaser trailer in screenings of Transformers, the film was released on January 17 in New Zealand and Australia, on January 18 in North America, on January 24 in South Korea, on January 25 in Taiwan, on January 31 in Germany and on February 1 in Ireland, in the United Kingdom and in Italy. In Japan, the film was released on April 5.

size : pit 20" length 26" (M)
condition 10/10
tag by delta pro weight
price : sold

No comments:

Post a Comment